Pages

Follow me on twitter!

Fans :D

May 5, 2009

Tak MUngkin Kerna Syg~


Aku tulis post ni bkn pe.. Sbnrnye dah xthn lg.. nk luahkan jgak.. Sbb da xde cara laen.. Rasenye ni r care terbaek.. So.. kpd sume yg mmbace.. hayati r.. dan jdkan pengajaran..

Kisah aku dan dia..

Mula2 kenal mmg kite rapat sgt.. Sdgkan 1st time jumpe awak, saya dah terasa sgt2.. Gelora hati nih mmg membara.. terang, jelas dan nyata tarikan awak buat saya 'jatuh'. Sbb..
awak mmg menarik.. Saya akui.. Sdgkan kwn2 saya pun sume mmg suke kt awak.. Sume nk 'memiliki' awak.. Dan saya tau.. Biler saya pilih awak dan begitu jg awak...

Kwn2 saya mmg jeles r..

Saya ingat lg.. Kite mule knl mase f4.. Kt Ipoh.... Mungkin kerana takdir.. Kita ditemukan.. Ye.. Jodoh ditgn Tuhan.. Susah sng kita bersama..
Mkn same2.. tido(kidding).. blaja.. maen..
saya tau awak mmg setia.. benar..
mase saya f4.. byk mslh..
awak yg teman...
mase rmai kwn yg lari... awak yg setia..
mase saya kegelisahan.. awak jgak yg 'mententeramkan'..
mase saya ragu-ragu.. awak yg 'kompemkan'..
mase saya xm.. awak jgak yg tlg..
trimas!!

Tp.. saya tau saya bersalah.. Mula f5.. saya dah mula lupekan awak..
Selalu tinggalkan awak..
Bersama dgn teman laen..
Selalu lupakan awak.. Sbb saya terlalu ghairah mencari pengganti..
Selalu layan awak dgn teruk.. tnpa kasih syg.. mcm dulu2..

Maafkan saya..

Tp.. bila dah kua sekola.. Saya mula sedar.. Saya perlukan awak,, dan awak pun sama.. saya tau..

Tp.........

Bila tragedi tuh berlaku.. Rasanya
saya dah terlambat..
Saya akhirnya insaf.
Benarlah.. Manusia mmg begitu.. Yg tiada diratapi.. Yg ada tidak dikecapi..
Saya mmg xsangke perkara mcm tu akan jadi..

Benar mmg slh saya yg sbbkan awak jd begini..
Saya benar2 rasa bersalah.. Tiada lg kesetiaan awak yg selalu bersama..
Tiada lg petunjuk awak sms saya kegelisahan..

maafkan saya...
Keadaan awak sekrg nih mmg 'totally' salah saya..
Maafkan saya kalau saya mencari pengganti laen.. Tp itu yg terbaek.. Utk kita..
'let bygone be bygone kayh'

Tp pcyalah.. awak yg terbaek~





Jam GA BLUE ni aku beli mase skola lg... Kat GreenTown..
Kenangan dgn jam ni mmg xdpt dilupakan..
sdey siot time aku tgk jam ni ptus.
Pengajarannya.. Jgn memakai jam semasa 'lompat' keluar..
lalalaa~

jgn lupe komen yarh..heh~

11 comments:

NYET nyot said...

ele harinn. nak cite pasal awek, pastu saje nak cover last2 ek. hahaha. knal sgt ko.

Hiz'da said...

diam ah nyet!!haha
ne ade dowh..

syara said...

tragedi 0kt0ber er?huu.

papercat said...

amboi3..

otk aku dah pkir sgt len..ko tau x??
aku ingt.........................hehe

nway..pe susah..patah tumbuh ilang berganti..ko cari r jam baru..haha

Anonymous said...

Teruknyer...
Huhuhu sedeyh gak..
(Sayang sgt jam tgn..)

Hiz'da said...

papercat>> ko mmg otak laen.. heh//
mmg r..tp aku syg gler jam nih...

disolace>> yeerppp... SYGGG sgt!!!

Penyokong setia real madrid di masa susah & senang..=P said...

"Sekali sekala ada..
Ada rindu yang datang tiba2..
Tak mungkin kerana sayang..
Cuma terganggu oleh perasaan..."

wakakaka...=P

IMANSHAH said...

hek eleh..ni taktik lama ar..dah dapat agak..first try nak cakap cam pempuan, at last mesti ada sumthing!!huh

Hiz'da said...

dah agak?! urm..xpela.. cube tgk brape rmai yg tertipu tuh,,haha

afiqah said...

gler tetipu lahh siot ;D

farah adiba said...

kambing btol...

ingt kan harinn dlm mood chenta...

hahaha~

tp pepe pon...

harinn manusia jiwang..

ngn jam pon nk mengayat~

lalallaa